IVR ÇÖZÜMLERİ

IVR nedir?


IVR, arayan veya sesli komutlarla arayanlarla etkileşime girmeyi sağlayan otomatik bir ses yanıtlama sistemidir. Bir müşteri temsilcisine ihtiyaç duymadan fatura sorgulama, borç hatırlatma, kredi kartı ile ödeme, anket, randevu hatırlatma gibi hizmetleri kolayca IVR sistemi üzerinden sağlayabilirsiniz.

IVR sayesinde maliyetlerinizi minimize edebilir, bir veya daha fazla müşteri temsilcisine ihtiyaç duyan rutin işleri otomatikleştirebilirsiniz. Otomatik işlemler sayesinde hata oranı sıfıra düşürüldüğü için hizmetlerinizi daha güvenli bir şekilde sağlayabilirsiniz. 24 × 7 mevcut bir IVR sistemi ile müşterilerinizin kesintisiz bir hizmet ayrıcalığını yaşamalarını sağlayabilirsiniz. Böylece, çalışma saatleri kısıtlamalarından kurtulmuş olarak, müşterileriniz istedikleri zaman ve herhangi bir yerde, hızlı ve güvenli bir şekilde işlem yapabilir.

İyi düşünülmüş bir IVR sistemi, kesinlikle müşteri odaklı ve teknolojik açıdan yetenekli bir şirket olarak imajınızı güçlendirecektir. Esnek ve kullanıcı dostu web arayüzü sayesinde IVR senaryolarınızı sürükle ve bırak yöntemiyle daha hızlı ve kolayca tasarlayabilirsiniz. BT yardımı olmadan, sisteme yeni senaryolar ekleyebilir, mevcut senaryolarınızı güncelleyebilirsiniz. Aynı sistemden raporlar oluşturabilir ve verilerinizi derinlemesine analiz edebilirsiniz.

 

IVR - İnteraktif Sesli Yanıt Çözümleri


Foranet Teknoloji Çözümleri IVR'nin Hepsi Bir Arada Çözümü aynı platformda ve birlikte çok iyi oynuyorlar. Azalmış aramaları en aza indiren ve geliri en üst düzeye çıkaran optimum uçtan uca müşteri deneyimi yaratmanızı sağlayan eksiksiz hizmet IVR çözümü verir.


- Müşteri deneyiminizi geliştirirken aynı anda iletişim merkezinden de maliyetlerinizi düşürür.
- Foranet Teknoloji ile IVR'nizde güncellemeler yapmak çok kolay. Otomatik Geri arama dahil.
- Kullanıma hazır CRM entegrasyonlarımızı kullanarak müşteri verilerini çağrı merkezinize kolayca bağlayın.
- Foranet IVR, Çoklu Dilde Otomatik Konuşma Tanıma ve Metinden Konuşmaya destekler.


Bir müşteri daha fazla kuyrukta bekleyemezse, otomatik geri aramamız telefon numarasını ister ve ACD'miz otomatik olarak geri arar. Bir sonraki acenteniz müsait olana kadar yerlerini düzenleriz. Ayrıca IVR telefon sistemi içerisinde zamanlanmış bir geri arama sunabilirsiniz. Müşterinin istediği zamanda, giden bir aramayı nitelikli bir temsilci üzerinden kendilerine otomatik olarak yönlendiririz.