Çağrı Merkezi Santral Çözümleri

Çağrı Merkezi Santral Çözümleri


ÇAĞRI MERKEZİ (CALL CENTER) ÇÖZÜMLERİ

Çağrı merkezlerine anahtar teslim çağrı merkezi kurulumu, hesaplı ve kaliteli görüşmeler yapılabilmesi için gerekli olan alt yapının sağlanması konusunda ücretsiz olarak danışmanlık hizmeti, kullanılacak donanım ve yazılımlar konusunda kurulum ve destek hizmeti veriyoruz. Çağrı merkezi kurmak isteyen veya çağrı merkezinde altyapısal sorunlar yaşayan çağrı merkezleri için ücretsiz keşif yapıyoruz. Gerekli alt yapının sağlanması ve bir çağrı merkezinde olması gereken ip santral sistemi, voip hizmeti ve çağrı merkezi yazılımı konusunda anahtar teslim çağrı merkezi çözümleri sunuyoruz.

Proje Oluşturma

CRM üzerine yükleyeceğiniz müşteri datalarınıza ilişkin projeler oluşturabilirsiniz.
1. Yarı Otomatik Arama Projesi
Müşteri temsilcilerinin “Çağrı Al” butonuyla data havuzundan sırasıyla çağrı alabileceği proje şeklidir.
2. Otomatik Arama Projesi (Predictive Dialer)
Oluşturulan projedeki datayı müşteri temsilcilerinin müsaitlik durumuna göre otomatik olarak arayıp müsait müşteri temsilcisine aktaran proje şeklidir.
3. Otomatik IVR Arama Projesi
Oluşturulan projedeki datayı arayan, cevap veren numaralara tanıtıcı mesajınızı dinleterek ilgilenenleri müşteri temsilcilerine aktaran proje şeklidir.
4. Anket Projesi
Yüklenen datanıza anket yapabileceğiniz proje şeklidir. Ankette yapılan tuşlamaları raporlayabilirsiniz.

Müşteri Cari Kart Oluşturma

Yapılan görüşmelerde Müşteri cari kartı oluşturabilirsiniz. Mevcut müşteri veritabanınızı THOR ‘a yükleyebilirsiniz. Böylelikle CRM üzerinden gelen çağrılarda müşterilerinizin bilgilerini ekranda görebilir, ismiyle hitap edebilir, tek tıklama ile kişiye ilişkin geçmiş çağrı ve siparişlere ulaşabilir, yeni sipariş oluşturabilirsiniz.

Sipariş Kartı Oluşturma

Görüşülen çağrıya ilişkin sipariş kaydı oluşturabilirsiniz. Oluşturulan siparişlerin durumlarını güncelleyebilir, siparişe özel notlar alabilirsiniz.

Online İzleme ekranı

Müşteri temsilcilerinizi anlık olarak izleyebilirsiniz.Online izleme ekranında neler görüntülenmektedir?
– CRM Login bilgisi
– Oturum Açma Bilgisi
– Mola Durumu
– Çağrı Durumu
– Sipariş ve Ciro Durumu